شناسهٔ خبر: 222072 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی پارسیان با اجرای عملیات راهداری

ایمن سازی راه رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارسیان(استان هرمزگان) از اجرای عملیات گسترده به‌منظور ارتقای ایمنی، بهسازی زیرساخت‌ها و کاهش سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، الله‌رضا نوربخش رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارسیان با اشاره به اجرای عملیات گسترده راهداری در این شهرستان گفت: پروژه احداث شانه خاکی به طول یک کیلومتر در باند برگشت محور «پارسیان - بندرلنگه» در محل پیچ خاتم‌الانبیاء با هدف کاهش سوانح و افزایش ایمنی مسیر اجرا شد.

 نوربخش با بیان اینکه ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی اولویت اصلی این اداره است، افزود: علاوه بر بهسازی مسیر، عملیات پاک‌سازی و ارتقای بصری جاده‌ها شامل شست‌وشوی ۵۰ عدد علائم ایمنی و بازسازی ۲۰ عدد تابلو در مسیر «پارسیان - بندرلنگه» انجام شده است. همچنین تیم‌های گشت راهداری به‌صورت مستمر در محورها حضور داشته و نسبت به پاک‌سازی حریم و جمع‌آوری لاشه حیوانات از سطح جاده اقدام می‌کنند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش مدیریت ترافیک و صیانت از زیرساخت‌های جاده‌ای، تیم‌های عملیاتی این اداره ضمن اعمال نظارت بر تردد ناوگان باری و با هدف جلوگیری از ورود غیرمجاز به محورهای اصلی و کاهش تصادفات، اقدام به مسدودسازی راه‌های دسترسی فرعی غیرایمن در محور «پارسیان - بوشهر» کردند.